nejkrásnější město na světě, Sydney

19.09.2022

Můj ročník ve škole má teď závěrečné zkoušky, takže já mám vlastně prázdniny, protože zkoušky nedělám a moje host-rodina má apartmán v Sydney, takže mě tam vzali na výlet! Sydney je mnohem hezčí než na jakékoli fotce na internetu. Byl to můj splněný sen! Vyjeli jsme ve čtvrtek odpoledne a kolem desíti jsme byli na místě. Cesta z Albury do Sydney trvá necelých šest hodin a cesta se dá zvládnout. Myslím, že místo kde bydlím, má dobrou polohu protože výměnní studenti, kteří bydlí někde na severu Austrálie se třeba do Sydney ani nepodívají, protože je to opravdu hodně daleko. V pátek jsme šli na snídani v části Sydney, která se jmenuje Mosman. Vykoupali jsme se v oceánu u pláže Balmoral a odpoledne jsme vyrazili trajektem od místa apartmánu do centra města. Cestou po moři už jsme se z dálky přibližovali k nejznámější budově Syndey, kterou je Opera House a hned vedle ní jsme mohli z trajektu také vidět velmi známý Harbour Bridge. Počasí bylo nádherné a výhled stál opravdu za to! V centru jsme strávili celé odpoledne a když už se stmívalo, tak všechna rozsvícená okna obrovských budov vypadala úžasně a já jsem si rozsvícené město nemohla přestat prohlížet. Bylo to krásné. K večeři nám v restauraci naservírovali syrové kuře, ale kromě toho celý tento den neměl chybu…

V sobotu jsme opět vyrazili na snídani a potkala jsem mého host-bratra, kterému v listopadu pojedeme do Sydney na svatbu. Znovu jsme se šli vykoupat, opět na stejné pláži, protože počasí v Sydney bylo skvělé! Je tam mnohem tepleji než tady, v Albury. Poté jsme se prošli z pláže až k Apartmánu krásnou cestou, kde nás kolem obklopovala australská bush. Nemohla jsem uvěřit, že z města se během minuty dostanete do lesa.  Večer jsme šli k rodičům budoucí manželky mého host-bratra, kteří mají luxusní byt se zahradou přímo u Sydney Harbour v prestižní části Sydney - Manly. Výhled na přístav byl nádherný. Měli jsme u nich večeři a další den mě můj host-bratr vzal šnorchlovat k pláži Shelly Beach, kde je část moře chráněná a můžete vidět spoustu rostlin, mušlí, ryb a někdy i želvy! Viděla jsem žraloky Port Jackson a další spoustu ryb. Tenhle zážitek nikdy nezapomenu. Žraloci sice nebyli až tak velcí, ale takhle blízko jsem k nim nikdy nebyla! Naprosto úžasný zážitek, doufám, že si to budu moci někdy zopakovat!!

Odpoledne jsme šli na další procházku po pobřeží s výhledem na operu a Harbour Bridge a večer do restaurace na večeři a poté na zmrzlinu, která je v Sydney všude výborná!

Celý výlet jsem si strašně užila, ale chyběl mi tady nějaký parťák, host-sourozenec nebo kamarád, protože přeci jenom moje host-rodiče jsou o hodně starší než moje rodiče a mají už třicetileté děti, takže ani nemají kamarády s lidma v mým věku, takže jsem často obklopená jenom dospělými lidmi, často seniory :) Každopádně když mám možnost podívat se do Sydney, jedu za každou cenu! Bylo to boží a Sydney je opravdu nejhezčí město, ve kterém jsem kdy v životě byla. Žádná fotka nebo popis se opravdovému městu naživo nikdy nevyrovná…

Linda Vítová
Všechna práva vyhrazena 2022
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky