potkala jsem všechny své další host-rodiny

10.09.2022

Už jsem tady více než měsíc a absolutně nechápu, jak je to možné. Čas utíká strašně rychle a přijde mi, že ho mám strašně málo, to je dobře ;)  Každý den chodím do školy a pořád mě to neomrzel, možná proto, že vlastně skoro nic dělat nemusím. Můj ročník má během následujících dvou týdnů zkoušky, které já dělat nemusím, takže mi učitelé během hodin dávali jinou práci a nebo mi řekli, že mám odpočívat a nebo v té hodině nedělají ani ostatní studenti nic moc, takže máme prostě pohodovou hodinu! 

Přijde mi, že už si tady hodně zvykám a žiju normální život a tohle je můj první víkend, kdy opravdu nemám v plánu nic. Minulý týden jsem nestihla napsat článek, ale ráda to vše sepíšu teď :)

Minulý pátek po škole jsem šla rychle domů, abych se připravila na Debutante Ball, na který mě pozvala jedna ze spolužaček. Byla to obrovská akce a kdybych to měla přirovnat k něčemu u nás v Česku, tak by to byl věnečk. Všichni měly bílé šaty a také se ukazovaly tance rodičům, tohle ale bylo mnohem větší. Všichni hosté dostali předkrm a večři a celý sál byl krásně vyzdobený. Všichni účastníci byli představeni a pak následovala “diskotéka”. Moc jsem si to užila, protože tam byl opravdu skoro celý ročník z naší školy a týdny se o tom mluvilo! Poznala jsem spoustu dalších lidí a doopravdy jsem si to moc užila. 

V sobotu jsem šla pomáhat na Rotary barbecue, které se tady pořádají několikrát do roka, aby se vybrali peníze. Prodávali jsme “sausage in bread”, nebo “párek  v chlebu”, ale to už nezní tak dobře… V Austrálii to každý zná a je to obyčejný párek v toustovém chlebu a navrchu s cibulí. Pomáhala jsem s mojí druhou host-mamkou a host-bratrem, který v lednu letí na výměnu do Argentiny. Potkala jsem je už dříve, ale takhle jsem je mohla lépe poznat. Večer jsem pak byla pozvaná k mojí třetí host-rodině na večeři. Potkala jsem tři z jejich čtyř dětí a bylo to super! Měli jsme velkou večři, pak jsme jeli do obchodu pro zmrzlinu a koukali jsme se na film, byli moc fajn a myslím, že se k nim nejspíš budu stěhovat v březnu. 

V neděli mě moje druhá host-rodina vzala do kina tady v našem městě a s mým host-bráchou jsme snědli obrovský množství popcornu;) Potom jsme šli na oběd do čínské restaurace a já jsem na konci víkendu byla ráda, že jsem mohla potkat všechny rodiny, se kterými budu bydlet a alespoň se nemusím bát, co mě za pár měsíců bude čekat. Měli o mě velký zájem a zajímalo je úplně všechno!


Fotogalerie

Linda Vítová
Všechna práva vyhrazena 2022
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky