první stěhování

26.11.2022

Před týdnem jsem se přestěhovala do svojí druhé host rodiny! Moje první rodina na mě byla moc hodná a myslím, že si mě dost oblíbili… Bohužel byli hodně jiní než já a necítila jsem se tam jako doma, nebudu šířit negativní energii a povídání by bylo na dlouho… Proto jsem se svěřila své counsellorce, která mi zařídila, že se přestěhuju dříve a jsem za to moc vděčná! Moje první host rodina mě vzala třikrát do Sydney, jednou dokonce na svatbu jejich syna, bydlela jsem v centru města a do školy jsem to měla pět minut pěšky a to jsem si užívala, jenom jsem se domů nikdy netěšila a když jsem měla možnost říct, jestli jsem opravdu spokojená, tak jsem řekla pravdu. V pátek po škole jsem si dobalila všechny své věci a z nějakého důvodu jsem měla plnou další tašku různých věcí, které se už do mých kufrů nevešly, nevím jak je to možné :) Na večer si mě vyzvedla moje druhá host rodina, kterou jsem potkala několikrát předtím. Nakoupili jsme nějaké potřebné věci a doma jsme pak společně pekli Českou bublaninu na orientation víkend! O víkendu jsem viděla všechny své kamarády, výměnné studenty a taky moje oblíbené rotexáky;) Bylo to super a mohli jsme ochutnat dezerty z jiných zemí. Naposledy jsme se taky viděli s outboundy vyjíždějícími v lednu, tři z nich jedou k nám, do Česka!

Začala jsem dojíždet do školy autobusem, je to nezvyk, z domu musím vycházet v 7:50 a do teď jsem v 7:50 vstávala:) Bydlím teď ve městě Wodonga, což je ve státě Victoria, takže do školy chodím každý den do jiného státu!! Musím jet dvěma autobusy, ale nějak si zvyknu… 

Mám dva host bratry, host rodiče, kočku a psa a taky host babičku, která s námi bydlí, je hrozně vtipná:) Jednomu host bratrovi je 15 a druhému stejně jako mně a v lednu jede na výměnu do Argentiny, moc si rozumíme a chodíme spolu do posilovny, je to jeden z mých nejlepších kamarádů tady:) 

Doufám, že se mi v nové rodině bude i nadále líbit a nemůžu se dočkat, co nového zažiju! Snažím se pořád pravidelně psát, ale jsem hrozně zaneprázděná:)

Linda Vítová
Všechna práva vyhrazena 2022
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky